Cookie / Süti hozzájárulás
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a citroenm5center.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Cookie szabályzat
Rendben
Elutasít
CITROËN Jumper
1Válassza ki a modellt
Módosítás
2Adja meg az adatait
1Válassza ki a modellt
Módosítás
2Adja meg az adatait
1Válassza ki a modellt
Módosítás
2Adja meg az adatait
1Adja meg az adatait
* kötelezően kitöltendő mezők

Jumper


MÉG TÖBB KÉNYELEM

KÉNYELEM A TESTNEK ÉS A LÉLEKNEK

 

A CITROËN Jumper a testnek és a léleknek egyaránt példátlan kényelmet kínál:

  • Állítható rugózású vezetőülés
  • Könyöktámasszal és állítható deréktámasszal ellátott első ülések 
  • A műszerfalra helyezett sebességváltó
  • Állítható magasságú íróasztalka
  • Könnyen hozzáférhető 12 voltos csatlakozó
  • 13 ötletes rakodóhely, köztük egy hűthető és zárható kesztyűtartó
  • Bőrborítású kormány
  • Az üléspadba beépített asztalka 

A Jumper megnövelt utasterét a nagyobb kényelem jegyében tervezték át, a raktér pedig új üvegeket és kárpitokat kapott.


 

+ MÉG TÖBB HASZNOS TECHNIKA

A SZEGMENSBEN SZINTE EGYEDÜLÁLLÓ VEZETÉST SEGÍTŐ FELSZERELÉSEK

Folyamatos kapcsolattartás

A CITROËN Jumper a vezetési ergonómiát és a felhasználóbarát telekommunikációs lehetőségeket helyezi előtérbe. 

Folyamatos kapcsolatban áll a külvilággal: a legegyszerűbb audiocsomagnak is része a Bluetooth kihangosító szettet és egy USB-csatlakozót is magában foglaló Connecting Box.

 

Tolatókamera

A Jumper a kategóriában elsőként kínált 5’’-os színes érintőképernyőt, amelyről navigációs rendszer és tolatókamera is vezérelhető. 
A tolatókamera különböző színekkel háromféle funkciót jelenít meg:

  • Piros vonal: nem szabad átlépni tolatáskor
  • Narancsszínű vonal: a tolatáshoz rendelkezésre álló terület, nyitott hátsó ajtókkal. Így pontosan kiszámítható az ajtók kinyitásához szükséges hely. 
  • Zöld vonal: a biztonságos és kényelmes tolatáshoz rendelkezésre álló hely

Műszaki megoldások a biztonság szolgálatában

A CITROËN Jumper számos olyan technikát kínál, amely az ön védelmét szolgálja:

  • Intelligens kipörgésgátló HDC-vel Hill Descent Control - lejtmenetvezérlő),
  • elindulási segédlet emelkedőn/lejtőn,
  • Load Adaptative Control funkció, amely az ESP hatékony működését segíti, 
  • programozható sebességrögzítő/sebességhatároló,
  • AFIL: akaratlan vonalátlépésre figyelmeztető rendszer,
  • Gumiabroncsnyomás-érzékelő.

 


A BIZTONSÁG SZOLGÁLATÁBAN

A CITROËN Jumperben számos berendezés szolgálja az Ön biztonságát:

• lejtmenet-szabályozóval kiegészülő intelligens kipörgésgátló*,
• visszagurulás-gátló,
• Load Adaptive Control funkció, mely a gépjármű össztömegéhez igazítja az ESP működését,
• sebességszabályozó és -korlátozó*, 
• véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés (AFIL)*,
• keréknyomás-ellenőrző rendszer*.

 

*változattól függően széria

 


ALACSONYABB ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉGEK

KISEBB FOGYASZTÁS

A Jumper kisebb fogyasztással kívánja kímélni a profi felhasználók pénztárcáját: ez akár 1,3 literrel kevesebb üzemanyag-fogyasztást is jelenthet 100km-ként (és 34 g-mal kisebb CO2-kibocsátást km-ként) az elődjéhez képest (az L3H2 HDi 130 furgonváltozat esetében). Ezzel a Jumper egyedülállóan alacsony üzemeltetési költségeivel is kitűnik a kategóriában.

A fogyasztás csökkentése érdekében az új Jumper e-HDi 130 és e-HDi 150 motorját stop-start rendszerrel szerelik fel (a motor leáll, amikor az autó megáll), ami városi közlekedésben 0,5 l/100 km üzemanyag-megtakarítást eredményez.

 


PROFI MINŐSÉG

A CITROËN Jumper minden professzionális ügyfelünk maximális bizalmára méltó, amire a 4 millió tesztkilométeren próbára tett műszaki alapok kifogástalan minősége jelenti a garanciát.

A közelmúltban végzett motorfejlesztések folytatásaként újabb műszaki fejlesztéseket hajtottak végre a járművön:

  • A HDi 110, 130 és 150 motorokban átalakították a befecskendező rendszert,
  • Megerősítették az oldalsó és a hátsó ajtókat (záródását 500.000 alkalommal tesztelték),
  • Hatékonyabbá, tartósabbá és csendesebbé tették a fékrendszert,
  • Újratervezték a szélvédő légbeömlő egységét,
  • Új lengéscsillapító-bakokat alkalmaztak.

 


SZERVIZINTERVALLUM

Hogy gépkocsija a biztonság, a teljesítmény és a kényelem szempontjából is megőrizze optimális működését, feltétlenül be kell tartani a rá vonatkozó karbantartási előírásokat. A karbantartási tervben ellenőrzések, folyadékfeltöltések és a gépjármű megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen műveletek szerepelnek.

Az átvizsgálások gyakorisága és az elvégzendő műveletek a megtett kilométerek számától és a gépjármű életkorától függnek.  
A gyártó által előírt szervizintervallum: 48.000km/2 év. Fokozott üzemeltetés esetén az ajánlott, de nem kötelező szervizintervallum 30.000 km/1 év. Fontos, hogy amennyiben 2 éven belül eléri a 48.000km-t, és elmulasztja szervizbe vinni gépjárművét, úgy a fenti mulasztásával okozott műszaki meghibásodások esetében elveszíti a garanciát a mulasztás miatt meghibásodott alkatrészek tekintetében. Természetesen a 2 éves garancia változatlanul megmarad azon meghibásodások esetében, amelyek nem az előírt szervizintervallumok elmulasztása következményeként merülnek fel.
A beépített diagnosztika jelezheti Önnek ezen műveletek valamelyikének korábbi esedékességét egy visszajelző lámpa kigyulladásával.
Amennyiben Ön változtatott a használati körülményeken úgy, hogy azok a továbbiakban fokozott üzemeltetésnek minősülnek, a továbbiakban fokozott karbantartási előírásokat javasolt alkalmaznia.
A fokozott üzemeltetésnek megfelelően a fokozott karbantartásra vonatkozó ajánlást javasoljuk a következő esetekben:

• állandó váltott üzem,
• városi használat (pl. taxi, mentőautó, 20 km/h alatti átlagsebesség),
• rövid útszakaszok (kevesebb mint 10 km) gyakori megtétele hideg (több mint egy órája álló) motorral,
• hosszabb tartózkodás:
- poros levegőn,
- olyan országokban, ahol a CITROËN ajánlásainak nem megfelelő üzemanyagokat forgalmaznak,
- B20 vagy B30 típusú biodízel vagy több mint 3% metanoltartalmú benzin (akár alkalmi jellegű) használata.