Irány a zen állapot
Mindig kapcsolatban
Az iOS és Android rendszerre is letölthető MyCitroën alkalmazással számos szolgáltatást előnyét élvezheti, és a lehető legkellemesebbé teheti Citroën szerviz élményét. Az applikáció értesíti Önt, ha Citroënje szervizelése esedékessé válik. Ön az applikáción belül azonnal le is foglalhatja szerviz-időpontját, és kérhet árajánlatot kedvenc márkaszervizétől – mindezt saját otthona kényelméből.
Ne késlekedjen, töltse le ezt a nagyon hasznos applikációt most!
Mindig kapcsolatban
Az iOS és Android rendszerre is letölthető MyCitroën alkalmazással számos szolgáltatást előnyét élvezheti, és a lehető legkellemesebbé teheti Citroën szerviz élményét. Az applikáció értesíti Önt, ha Citroënje szervizelése esedékessé válik. Ön az applikáción belül azonnal le is foglalhatja szerviz-időpontját, és kérhet árajánlatot kedvenc márkaszervizétől – mindezt saját otthona kényelméből.
Ne késlekedjen, töltse le ezt a nagyon hasznos applikációt most!
Jön a segítség!
A Citroën Assistance a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható, Magyarországról ingyenesen (06 80 200 880), Európából pedig normál díjszabás szerint (+36 1 348 4888).
A Citroën Assistancet a MyCitroën applikáció "Kapcsolat és segítség" funkcióján keresztül is hívhatja.
Jön a segítség!
A Citroën Assistance a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható, Magyarországról ingyenesen (06 80 200 880), Európából pedig normál díjszabás szerint (+36 1 348 4888).
A Citroën Assistancet a MyCitroën applikáció "Kapcsolat és segítség" funkcióján keresztül is hívhatja.
A Citroën Advisornak köszönhetően könnyen megtudhatja, hogy más ügyfeleink mit gondolnak a márkaszervizeinkben elérhető szolgáltatások minőségéről.
Kényelmesen kiválaszthatja az önnek legkedvezőbb szervizt, sőt, Ön is megoszthatja másokkal véleményét az adott márkaszervizről, ezzel is segítve a többi ügyfelet.
A Citroën Advisornak köszönhetően könnyen megtudhatja, hogy más ügyfeleink mit gondolnak a márkaszervizeinkben elérhető szolgáltatások minőségéről.
Kényelmesen kiválaszthatja az önnek legkedvezőbb szervizt, sőt, Ön is megoszthatja másokkal véleményét az adott márkaszervizről, ezzel is segítve a többi ügyfelet.
Talán még soha nem volt ennyire egyszerű szervizidőpontot foglalni vagy előzetes díjkalkulációt* készíteni.
Itt, a weboldalon vagy a MyCitroën applikáción belül elérhető online szervizidőpont-foglaló rendszeren keresztül kényelemesen kiválaszthatja a legközelebbi márkaszervizt, a kívánt szervizszolgáltatást és az Ön által preferált időpontot.
Ha Happy Hour-időszakban** foglal időpontot, akár kedvezményekre is szert tehet.
*a beavatkozás becsült ára a gépjármű vonatkozásában az Ön által megadott adatok alapján kerül kalkulálásra, ezek pontatlansága, helytelensége vagy megadásának elmulasztása esetén a szervizszolgáltatás tényleges ára eltérhet, illetve magasabb lehet a kalkulációban foglaltakhoz képest.
**a Happy Hour időpontok és kedvezmények a márkaszerviz saját döntési körébe tartoznak
Talán még soha nem volt ennyire egyszerű szervizidőpontot foglalni vagy előzetes díjkalkulációt* készíteni.
Itt, a weboldalon vagy a MyCitroën applikáción belül elérhető online szervizidőpont-foglaló rendszeren keresztül kényelemesen kiválaszthatja a legközelebbi márkaszervizt, a kívánt szervizszolgáltatást és az Ön által preferált időpontot.
Ha Happy Hour-időszakban** foglal időpontot, akár kedvezményekre is szert tehet.
*a beavatkozás becsült ára a gépjármű vonatkozásában az Ön által megadott adatok alapján kerül kalkulálásra, ezek pontatlansága, helytelensége vagy megadásának elmulasztása esetén a szervizszolgáltatás tényleges ára eltérhet, illetve magasabb lehet a kalkulációban foglaltakhoz képest.
**a Happy Hour időpontok és kedvezmények a márkaszerviz saját döntési körébe tartoznak
A szerviz házhoz megy
Élvezze a hozom-viszem szolgáltatás kényelmét! Ezzel a szolgáltatással nem Ön megy a Citroënhez, hanem a Citroën megy Önhöz.
A Citroën márkaszerviz egyik kolllégája felkeresi Önt az Ön által megadott helyszínen, és átveszi járművét. A szervizelés után pedig visszaszolgáltatja Önnek.
A szerviz házhoz megy
Élvezze a hozom-viszem szolgáltatás kényelmét! Ezzel a szolgáltatással nem Ön megy a Citroënhez, hanem a Citroën megy Önhöz.
A Citroën márkaszerviz egyik kolllégája felkeresi Önt az Ön által megadott helyszínen, és átveszi járművét. A szervizelés után pedig visszaszolgáltatja Önnek.
100% nyugalom
A Citroën szervizszolgáltatási szerződéseivel továbbra sem kell aggódnia az előre nem tervezhető költségek miatt, nem marad autó nélkül a javítások ideje alatt, sőt, semmilyen szállítási vagy helyszíni javítási költséggel nem kell számolnia. Válassza az Ön számára ideális szolgáltatásszintet!
100% nyugalom
A Citroën szervizszolgáltatási szerződéseivel továbbra sem kell aggódnia az előre nem tervezhető költségek miatt, nem marad autó nélkül a javítások ideje alatt, sőt, semmilyen szállítási vagy helyszíni javítási költséggel nem kell számolnia. Válassza az Ön számára ideális szolgáltatásszintet!
Videós jóváhagyás az elvégzendő munkáról
A VIDEOCHECK egy innovatív szolgáltatás, amely a szervizbeavatkozás során feltárt, előre nem látható meghibásodások, kopások vagy eltérések videós igazolására szolgál.
A márkaszerviz a szerelő magyarázatával kiegészített videÓfilmen tájékoztatja Önt, ha a járművön a szervizművelet során felmerült olyan további eltéréseket találnak, amelyek megoldását eredetileg nem tervezték. A VIDEOCHECK szolgáltatás keretében tehát egy videót küldenek az autóján elvégzendő munkákról, így távolról, teljes átláthatóság mellett jóváhagyhatja az árajánlatát. Az árajánlatot, melynek elfogadása vagy elutasítása az Ön saját döntése, sms-ben vagy e-mailben is fogadhatja, és további kiegészítő magyarázatot is kérhet.
A VIDEOCHECK szolgáltatással időt és pénzt takaríthat meg, hiszen az autóján felmerülő munkákat egy szervizbeállás alkalmával elvégeztetheti.
Videós jóváhagyás az elvégzendő munkáról
A VIDEOCHECK egy innovatív szolgáltatás, amely a szervizbeavatkozás során feltárt, előre nem látható meghibásodások, kopások vagy eltérések videós igazolására szolgál.
A márkaszerviz a szerelő magyarázatával kiegészített videÓfilmen tájékoztatja Önt, ha a járművön a szervizművelet során felmerült olyan további eltéréseket találnak, amelyek megoldását eredetileg nem tervezték. A VIDEOCHECK szolgáltatás keretében tehát egy videót küldenek az autóján elvégzendő munkákról, így távolról, teljes átláthatóság mellett jóváhagyhatja az árajánlatát. Az árajánlatot, melynek elfogadása vagy elutasítása az Ön saját döntése, sms-ben vagy e-mailben is fogadhatja, és további kiegészítő magyarázatot is kérhet.
A VIDEOCHECK szolgáltatással időt és pénzt takaríthat meg, hiszen az autóján felmerülő munkákat egy szervizbeállás alkalmával elvégeztetheti.
100% digitális
A felhasználói kézikönyvet azért hozták létre, hogy Ön minden élethelyzetben biztonságosan élvezhesse Citroën járművét.
Kérjük, hogy alaposan olvassa el a kezelési útmutatót, hogy megismerkedhessen a járművével.
Ez a kézikönyv bemutat minden olyan felszereltséget, amely járművében elérhető. A dokumentum tartalmazhat olyan lehetőségekből és tartozékokból is néhányat, amely az Ön országában limitáltan elérhető, vagy a megvásárolt jármű felszereltségétől eltérő.
100% digitális
A felhasználói kézikönyvet azért hozták létre, hogy Ön minden élethelyzetben biztonságosan élvezhesse Citroën járművét.
Kérjük, hogy alaposan olvassa el a kezelési útmutatót, hogy megismerkedhessen a járművével.
Ez a kézikönyv bemutat minden olyan felszereltséget, amely járművében elérhető. A dokumentum tartalmazhat olyan lehetőségekből és tartozékokból is néhányat, amely az Ön országában limitáltan elérhető, vagy a megvásárolt jármű felszereltségétől eltérő.
Győzödjön meg arról, hogy mindig naprakész!
A Citroën minden autótulajdonosát tájékoztatja, ha modernizációs frissítés válik szükségessé a gépjáművön - akár a marketing csatornákon keresztül vagy a márkaszervizben megfordulva személyesen. Amennyiben Önhöz eljutott az információ, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot márkaszervizével. Az ellenőrzést követően konfirmálni tudják Önnek, hogy járműve érintett-e a gyártó modernizációs kampányában vagy nem. Kérjük, hogy a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében ellenőriztesse, hogy postacíme pontosan szerepel-e a nyilvántartásban.
Győzödjön meg arról, hogy mindig naprakész!
A Citroën minden autótulajdonosát tájékoztatja, ha modernizációs frissítés válik szükségessé a gépjáművön - akár a marketing csatornákon keresztül vagy a márkaszervizben megfordulva személyesen. Amennyiben Önhöz eljutott az információ, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot márkaszervizével. Az ellenőrzést követően konfirmálni tudják Önnek, hogy járműve érintett-e a gyártó modernizációs kampányában vagy nem. Kérjük, hogy a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében ellenőriztesse, hogy postacíme pontosan szerepel-e a nyilvántartásban.